welcome....

Asslamualaikum all of you.... thanks for visit my first blog...

Sunday 6 May 2012

makanan tambahan yang sihat

tahukah anada apakah makanan tambahan yang sihat?? mesti ramai yg berteka-teki apakah ia kan? mesti rmai mengatakan vitamin dan lain2... itu semua bukan.. tahukah anada, khasiat madu lebah? tapi pastikan madu lebah itu madu lebah yg asli tau...

madu lebah ialah ubat yg difirman kan oleh ALLAH SWT  di dalam Al-Quran. Madu lebah dpat mengubati pelbagai jenis penyakit. madu lebah jugak dapat merawat penyakit yang merbahaya.. ia juga dapat menjadi pencegah kepada pelbagai penyakit merbahaya seperti kanser..

sekarang saya pon dah mengamalkan madu setiap hari. memang ia memberi kesan positif.. bdan bertenaga, leh merawat gastrik.. lebih diamalkn mnum mnum madu sebelum makn2 ape2 diwaktu pagi.. memang ase lain bila makan madu.. yang paling bagusnye, madu ni merawat secara semula jadi. ia akan merawat dan mengesan masalah badan yang kite alami secara dari dalam badan..

selagi kite tidak mencubenye, kite takkan tahu kbaikannye pada diri kite. sesiapa yg ada masalah kitaran haid teratur pon leh amalkan madu royal. ia akan membantu tuk menstabilkan hormon dalam badan kite. nnati saya akan menambah citer2 terbaru di wktu akan datang.

No comments:

Post a Comment